У Вас закінчився термін тимчасового ключа BonSens. Надішліть нам на пошту bonsens.ua@gmail.com або bonsens.ru@gmail.com платіжне доручення з оплатою щомісячного платежу за програму, і ми продовжимо Вам ключ на 35 днів. Для продовження ключа Вам на пошту прийде файл оновлення та інструкція.
Дивітся також:
- Як створити статтю калькуляції «Єдиний податок» або «ССО», яка буде розрахована тільки для організацій – не платників ПДВ? 23.11.2020
- Чому при збереженні контрагента (контактної особи, фізичної особи, організації) видається повідомлення «Помилка десеріалізації контактної інформації»? 23.11.2020
- Як виправити нумерацію документів, коли програма видає повідомлення «Значення поля ‘Номер’ не унікальне»? 23.11.2020
- Чому при створенні архіву програми з’являється повідомлення про блокування інформаційної бази? 18.11.2020
- Що значить повідомлення «Ви перевищили кількість користувачів?» 16.10.2020
- Чому при вході в програму видається повідомлення «Конфігурація бази даних не відповідає збереженій конфігурації»? 10.09.2020
- Чому в довіднику порядок елементів не відповідає тому, який ми налаштували? 07.07.2020
- Що робити, якщо програма зависає або дивно поводиться? 06.07.2020
- Як використовувати різні версії платформи 1С для BonSens і Бухгалтерії? 26.06.2020
- За якими правилами заповнюються колонки у звіті “Контроль витрат матеріалів”? 06.05.2020