Система управління
продажами
Управління
продажами
- Налаштуйте та відстежуйте активність команд продажу.
- Автоматично завантажуйте та обробляйте ліди з різних каналів продажу.
- Контролюйте та відстежуйте замовлення на всіх етапах проходження.
- Налаштуйте вебсайт або інтернет-магазин вже інтегровані з CRM.
- Складайте комерційні пропозиції з електронним підписом клієнта.
Клієнтська база та
комунікація в системі
- Створіть контактну базу клієнтів, постачальників та підрядників.
- Зберігайте історію взаємодій з клієнтами та співробітниками.
- Плануйте зустрічі, створюйте нагадування та дії.
- Призначайте задачі.
Нарахування заробітної плати
- Відстежуйте залученість кожного працівника у відповідних замовленнях.
- Автоматизуйте нарахування заробітної плати працівникам за реально виконану роботу.
- Формуйте зарплатну відомість з урахуванням кількості відпрацьованих годин та відрядної заробітної плати.
Аналіз діяльності
компанії та звітність
- Аналізуйте діяльність компанії, підрозділів, відділів та працівників.
- Контролюйте витрати, та ефективність продажів за видами діяльності компанії та продукції.
- Налаштовуйте дашборди для зручного щоденного аналізу роботи компанії.
Повний доступ до всіх конфігурацій. Оцініть функціонал рішень від Bon Sens.
Повний доступ до всіх конфігурацій. Оцініть функціонал рішень від Bon Sens.
Представленні тарифи розраховані на базовій конфігурації, які вирішують питання управління продажами та виробництвом компанії. Ви завжди можете змінити обрану конфігурацію на іншу, додати нові модулі, розширити функціонал рішення та збільшити кількість користувачів.
* Вартість тарифних пакетів не включає ПДВ
Web-сайт або інтернет-магазин інтегрований з CRM
Використовуючи шаблони системи налаштуйте власний корпоративний сайт або запустіть інтернет-магазин. Всі запити та контакти клієнтів автоматично заносяться в систему для обробки менеджером компанії.
Вигоди використання нашого CRM рішення
Єдина платформа, що відкриває нескінченні можливості, проста у використанні та ідеальна для малого і середнього бізнесу.
з клієнтами шляхом інтеграції всієї інформації в одній системі.
та аналізувати клієнтські запити та замовлення, що сприяє швидшому реагуванню на їх потреби.
через ефективне керування воронкою продажу та автоматизований процес обробки замовлень.
завдяки персоналізованому обслуговуванню та своєчасному виконанню замовлень.
та консультації користувачів, що допомагають максимально використовувати можливості системи.
дозволяє легко і швидко додавати нові модулі для управління вашим бізнесом.
Кому підходить наше рішення?
Більше 12 мільйонів компаній по всьому світу обирають рішення на базі Odoo. Серед них виробники:
- меблів та інтер’єрних рішень;
- торговельного обладнання для роздрібних магазинів та супермаркетів;
- зовнішньої реклами, що пропонують рішення для рекламних агенцій;
- металевих конструкцій та машинобудівної продукції;
- елементів декору та матеріалів для оздоблення приміщень;
- упаковки для різних секторів промисловості;
- електротехнічного обладнання та компонентів;
- текстилю та швейних виробів;
- продукції зі шкіри та шкіряних виробів;
- харчової продукції, такі як пекарні та кондитерські.