Ціни
та тарифні пакети
Спробуйте
14 днів безкоштовно!
Представленні тарифи розраховані на базовій конфігурації, які вирішують питання управління продажами та виробництвом компанії. Ви завжди можете змінити обрану конфігурацію на іншу, додати нові модулі, розширити функціонал рішення та збільшити кількість користувачів.
* Вартість тарифних пакетів не включає ПДВ
Управління продажами (CRM)
1 300 грн./місяць*
32 $/місяць*
Управління виробництвом (ERP)
1 700 грн./місяць*
42 $/місяць*
Користувачі
кожні 10 додаткових користувачів 700 грн. / місяць (20 $ / міс.)
Додатковий дисковий простір
50 GB NVMe 300 грн. / місяць (10 $ / міс.)
Міграція з інших систем
від 2000 грн. / 50 $
Мультимовність, вибір мови інтерфейсу
Перехід на інше рішення в рамках системи
Доопрацювання рішення
Управління продажами
Формування робочих завдань та брифів
Графік роботи технічних відділів та відділів підтримки
в розробці
в розробці
Налаштування специфікацій
Формування калькуляції (розрахунок собівартості продукції)
Використання формул автоматичного розрахунку вартості індивідуальних замовлень
+800 грн / місяць
+20 $ / місяць
Формування черги замовлень на виробничих дільницях та верстатах
Автоматичне планування завантаженості виробничих дільниць та верстатів
в розробці
Нарахування заробітної плати
в розробці
в розробці
Управління складом
Додаткові можливості
Модуль Проєкти
Допомагає організувати команди та ресурси для досягнення максимальних результатів у виконанні проєктів.
Модуль Запити
Забезпечує ефективне керування та обробку запитів клієнтів чи співробітників для швидшого вирішення питань.
Модуль Робочі завдання
Полегшує планування та розподіл завдань між командами для підвищення продуктивності.
Модуль Точка продажу
Забезпечує ефективне керування та обробку запитів клієнтів чи співробітників для швидшого вирішення питань.
Модуль Email маркетинг
Створює персоналізовані розсилки та аналізує їх ефективність для збільшення залучення клієнтів.
Модуль SMS маркетинг
Дозволяє надсилати персоналізовані повідомлення клієнтам для підвищення конверсії та лояльності.
Модуль Опитування
Збирає важливі відгуки через опитування для покращення продуктів і послуг.
Модуль Технічна підтримка
Забезпечує ефективне вирішення технічних проблем та підвищення рівня задоволеності клієнтів.
Модуль Автоматизовані дії
Налаштовує тригери для автоматичного виконання завдань, що підвищує ефективність роботи.
Модуль Web-сайт / Інтернет-магазин
Створення корпоративного веб-сайта, та продажі товарів чи послуг через інтернет.
Модуль Знання
Дозволяє легко створювати, зберігати та ділитися важливими знаннями всередині організації.
Модуль Електронне навчання
Платформа для проведення тренінгів та курсів, що покращує кваліфікацію співробітників.
Інтеграції
Інтеграція з месенджерами Facebook Messenger, Instagram Direct, Telegram, Viber, WhatsApp дозволяє автоматизувати взаємодію з клієнтами, зберігати комунікацію в CRM-системі та підвищувати рівень обслуговування.
Інтеграція з маркетплейсами Prom.ua, Хорошоп та Rozetka автоматизує обробку замовлень, синхронізує інформацію про товари та залишки, що забезпечує безперервний і ефективний продаж.
Автоматичне завантаження банківських виписок з Приват24, Монобанк, та курсів валют НБУ забезпечує точність обліку, спрощує фінансові операції та покращує контроль за грошовими потоками.
Інтеграція з платіжними системами LiqPay, WayForPay спрощує процес оплати, забезпечує швидке та безпечне приймання платежів, а також автоматичну звірку фінансових операцій.
Інтеграція з Новою Поштою та УкрПоштою автоматизує створення та відстеження відправлень, забезпечуючи швидкий обмін даними між системою та кур’єрською службою.
Інтеграція з IP-телефонією Binotel, Stream Telecom дозволяє автоматизувати обробку дзвінків, записувати розмови в CRM та підвищувати якість обслуговування клієнтів.
Інтеграція з TurboSMS дозволяє автоматизувати SMS-розсилки, інформувати клієнтів про важливі події та підвищувати залучення через персоналізовані повідомлення.
Інтеграція з електронними чеками CheckBox дозволяє автоматизувати фіскалізацію продажів, спрощуючи процеси обліку та підвищуючи прозорість бізнес-операцій.
Інтеграція з B2B кабінетом спрощує управління взаєминами з партнерами, надаючи зручний доступ до інформації та автоматизуючи замовлення.
Ви можете сплатити за декілька місяців наперед та отримати відповідну знижку.
розраховується персонально та залежить від збірки модулів в рішенні що ви обрали.
розраховується індивідуально по технічному завданню клієнта.
Гнучке ціноутворення для коробкової версії системи
Вартість коробкової версії формується індивідуально, залежно від обраного набору модулів. Кожне рішення адаптується під потреби бізнесу, і деталі обговорюються з клієнтом окремо для досягнення найкращого результату.