Система управління
рекламно-виробничим підприємством
Переваги нашого рішення
Інноваційне, гнучке та адаптоване під ваш бізнес – наше рішення допомагає оптимізувати процеси, підвищити продуктивність та забезпечити зростання компанії.
Рішення адаптоване для компаній виробників зовнішньої реклами та індивідуальних конструкцій.
Поставляється з налаштованими довідниками матеріалів, технологічних вузлів продукції та виробничих операцій.
Має калькулятор розрахунку рекламних вивісок з функцією автоматичного формування калькуляції замовлень.
Управління
продажами
- Автоматично завантажуйте та обробляйте ліди з різних каналів продажу.
- Плануйте зустрічі, створюйте нагадування та дії.
- Зберігайте історію взаємодій з клієнтами та співробітниками.
- Створюйте контактну базу клієнтів, постачальників та підрядників.
- Контролюйте та відстежуйте замовлення на всіх етапах їх проходження.
- Аналізуйте ефективності роботи команди.
Розрахунок ціни замовлень
- Формуйте прайсові ціни на товари та послуги компанії.
- Використовуйте калькулятор розрахунку вартості вивісок та конструкцій.
- Автоматично формуйте калькуляції собівартості візуальних знаків з урахуванням всіх компонентів, накладних витрат та податків.
- Враховуйте в цінах індивідуальні знижки постійним клієнтам.
- Складайте комерційні пропозиції з електронним підписом клієнта.
Планування роботи
виробничих дільниць та верстатів
- Використовуйте технологічні карти з повною інформацією про матеріали, технології та операції виробництва продукції.
- Формуйте документи передачі замовлення на виробництво.
- Плануйте та координуйте роботу виробничих дільниць і верстатів.
- Відстежуйте проходження замовлення на всіх етапах виробництва.
Нарахування заробітної плати
- Відстежуйте залученість кожного працівника у відповідних замовленнях.
- Автоматизуйте нарахування заробітної плати працівникам за реально виконану роботу.
- Формуйте зарплатну відомість з урахуванням кількості відпрацьованих годин та відрядної заробітної плати.
Аналіз діяльності компанії та звітність
- Аналізуйте діяльність компанії, підрозділів, відділів та працівників.
- Контролюйте витрати, та ефективність продажів за видами діяльності компанії та продукції.
- Налаштовуйте дашборди для зручного щоденного аналізу роботи компанії.
Повний доступ до всіх конфігурацій. Оцініть функціонал рішень від Bon Sens.
Повний доступ до всіх конфігурацій. Оцініть функціонал рішень від Bon Sens.
Представленні тарифи розраховані на базовій конфігурації, які вирішують питання управління продажами та виробництвом компанії. Ви завжди можете змінити обрану конфігурацію на іншу, додати нові модулі, розширити функціонал рішення та збільшити кількість користувачів.
* Вартість тарифних пакетів не включає ПДВ
Розвивайте ваш бізнес з BonSens
Одна платформа – безліч можливостей, легка у використанні та доступна навіть для малого та середнього бізнесу.
від управління продажами до виробництва та складського обліку
Оптимізуйте кожен аспект вашої діяльності, забезпечуючи більшу продуктивність та ефективність в роботі
між відділами – інформація передається швидко, точно та у повному обсязі
Мінімізуйте помилки, втрату інформації, брак при виробництві
Незважаючи на розмір чи складність вашої діяльності, система зможе легко адаптуватися до умов ведення вашого бізнесу