Підтримка
та супровід системи
Пакети підтримки системи
БАЗОВИЙ
для тих хто працює в системі
СТАНДАРТ
для тих хто розвиває систему
СТАНДАРТ+
для тих хто налаштовує систему
Вартість (грн)
2200
5000
9000
Вартість ($)
55
120
220
Кількість активних годин
2 години
5 годин
10 годин
Термін дії пакета
6 місяців
4 місяці
3 місяці
Особистий кабінет клієнта
Консультація та вирішення питань пов’язаних з роботою системи
Доступ до інструкцій користування та налаштування системи
Навчання роботі в системі
Виявлення та усунення помилок створених користувачами програми
Планове оновлення функціоналу існуючої версії
Перехід на нову версію
(за тарифами компанії)
(за тарифами компанії)
(за тарифами компанії)
Встановлення нових модулів
Обговорення та формування ТЗ на розробку
Розробка нових модулів та доопрацювання системи
(за тарифами компанії)
(за тарифами компанії)
(за тарифами компанії)
Підключення спеціалістів підтримки
Стан пакетів та історію запитів ви можете переглянути в власному особистому кабінеті клієнта
Підключення спеціалістів підтримки виконується за умови надання віддаленого доступу до системи клієнта, а кожна консультація враховується по фактично витраченому часу який списується з активного пакета підтримки.
Пакет підтримки вважається активним, якщо в нього ще не закінчився термін дії та є активні робочі години.
Як надіслати запит в службу підтримки
Клієнти Bon Sens можуть звернутися до служби підтримки сформувавши заявку в особистому кабінеті клієнта або зателефонувати на номер телефону підтримки:
+38 (098) 368-66-85
+38 (093) 768-97-84
Ми опрацюємо вашу заявку за необхідності зателефонуємо вам та допоможемо вирішити питання.