Підтримка
та супровід системи
Пакети підтримки системи
БАЗОВИЙ
для тих хто працює в системі
СТАНДАРТ
для тих хто розвиває систему
СТАНДАРТ+
для тих хто налаштовує систему
Вартість (грн)
3000
6000
10 000
Вартість ($)
72
145
242
Кількість активних годин
2 години
5 годин
10 годин
Термін дії пакета
6 місяців
4 місяці
3 місяці
Доступ до особистого кабінету клієнта
Консультація та вирішення питань пов’язаних з роботою системи
Доступ до інструкцій користування та налаштування системи
Навчання роботі в системі
Виявлення та усунення помилок створених користувачами програми
Планове оновлення функціоналу існуючої версії
Перехід на нову версію
(за тарифами компанії)
(за тарифами компанії)
(за тарифами компанії)
Встановлення нових модулів
Допомога у формуванні ТЗ на розробку
Регламент підтримки та супроводу роботи системи від компанії Bon Sens
Підключення спеціалістів підтримки
Стан пакетів та історію запитів ви можете переглянути в власному особистому кабінеті клієнта
Підключення спеціалістів підтримки виконується за умови надання віддаленого доступу до системи клієнта, а кожна консультація враховується по фактично витраченому часу який списується з активного пакета підтримки.
Пакет підтримки вважається активним, якщо в нього ще не закінчився термін дії та є активні робочі години.
Як надіслати запит в службу підтримки
Клієнти Bon Sens можуть звернутися до служби підтримки сформувавши заявку в особистому кабінеті клієнта або зателефонувати на номер телефону підтримки:
+38 (098) 368-66-85
+38 (093) 768-97-84
Ми опрацюємо вашу заявку за необхідності зателефонуємо вам та допоможемо вирішити питання.