Підтримка
та супровід системи

Ваша CRM або ERP система як важливий інструмент ведення бізнесу буде працювати стабільно, а співробітники компанії максимально використовувати функціонал програми.
Зверніть
увагу
Зверніть
увагу
Вартість додаткової години підтримки в незалежності від пакета – 1100 грн. / 28 $

Підключення спеціалістів підтримки

Стан пакетів та історію запитів ви можете переглянути в власному особистому кабінеті клієнта

Підключення спеціалістів підтримки виконується за умови надання віддаленого доступу до системи клієнта, а кожна консультація враховується по фактично витраченому часу який списується з активного пакета підтримки.

Пакет підтримки вважається активним, якщо в нього ще не закінчився термін дії та є активні робочі години.

Як надіслати запит в службу підтримки

Клієнти Bon Sens можуть звернутися до служби підтримки сформувавши заявку в особистому кабінеті клієнта або зателефонувати на номер телефону підтримки:

+38 (098) 368-66-85
+38 (093) 768-97-84

Ми опрацюємо вашу заявку за необхідності зателефонуємо вам та допоможемо вирішити питання.

Задати питання менеджеру
Напишіть ваше запитання, а наші спеціалісти зв’яжуться з вами для уточнення та обговорення вашої теми.