Технічний відділ перенавантажений розрахунками? Немає контролю над фактично виданими і закладеним в розрахунок матеріалом? Відсутня зручна, а головне прийнятна для всіх система нарахування заробітної плати на виробництві?
РАХУВАЛИ, СКІЛЬКИ ВТРАЧАЄТЕ?
Ці якорі переносяться із місяця в місяць, не даючи підприємству зробити новий крок у своєму розвитку. А рішення є, і дуже просте — автоматизація управління виробничими процесами.
Всі ці проблеми, тою чи іншою мірою, сильно ускладнюють життя підприємству, яке займається виробництвом зовнішньої реклами. І мені, як керівнику рекламної компанії, цей головний біль ой як знайомий. Коли все остаточно набридло, здоровий глузд узяв гору — почався пошук. Як виявилося, корінь всіх проблем один — це організація роботи підрозділів. Всі повинні бути зібрані в один ланцюжок: відділ продажів — технічний відділ — виробничий відділ. Такою з’єднувальною ланкою і стала управлінська програма, створена на основі «1 С». Правда для того, що б вона влаштовувала всіх, а головне директора, треба було два з половиною роки.
І так, що ж змінилося і які переваги отримало наше підприємство завдяки використанню програми «BON SENS» (фр. – здоровий глузд):
1. Оперативність.
У кілька разів зросла продуктивність технічного відділу, що послужило причиною для скорочення одного робочого місця, а це ~ 3 000 грн на місяць. У кожного клієнта свій, але досить обмежений час для прийняття рішення. Тому, чим швидше він отримає відповіді на свої питання, тим більше шансів отримати замовлення. На сьогодні близько 30% угод здійснюються відразу. Це стало можливим завдяки тому, що всі стандартні вироби розраховують менеджери відділу продажів. А це 50 – 60% від загальної кількості розрахунків. Таким чином, у Техвідділу з’являється більше часу для вирішення більш конструктивно складних завдань. Для розрахунку вартості на виготовлення і монтаж стендів, вказівників, світлових вивісок, оформлення вітрин і т. д. іде не більше п’яти хвилин.
2. Пропозиція декількох технологічних, а значить цінових варіантів.
Навряд чи я помилюся, якщо скажу, що майже кожен клієнт розраховує на нижчу ціну, ніж ту, яку оголосили ви. Зовсім інша справа, коли пропонується декілька цінових варіантів, що при роботі в програмі не викликає великих труднощів … Продавцю залишається лише пояснити клієнтові технологічні відмінності виробів. Як показує практика, найчастіше клієнт обирає найякісніший, а значить дорожчий варіант.
3. Навчання співробітників відділу продажів.
Один з найголовніших плюсів при роботі в програмі. Це не означає, що вам не потрібно навчати персонал — це процес постійний. Але те, що ваші менеджери щодня на практиці будуть закріплювати отримані знання, істотно полегшить ваше життя. Річ у тім, що в процесі проведення розрахунків користувач змушений, так само, як і при проходженні тестів, відповідати на поставлені програмою питання, обираючи правильну відповідь із наданих варіантів. До того ж, не на словах, а на ділі з’являється відповідальність за пророблену роботу. Будь-який співробітник фірми, вивчивши термінологію виробів і основних матеріалів, вільно зможе розрахувати їх вартість самостійно.
4. Контроль витрат матеріалу.
Проведення ревізії складу — річ необхідна і дуже потрібна. Але інформація щодо відповідності виданих матеріалів з тими, що були заплановані в розрахунку, при правильному підході може принести підприємству більшу користь. По-перше, оперативно аналізуються помилки, допущені при розрахунку. По-друге, можна легко виявити перевитрату матеріалів і причини цього.
5. Архів клієнтської бази з інформацією по кожному проведеному розрахунку.
Зручність мати легкий доступ до будь-якого з раніше прорахованих замовлень оскаржити важко, особливо якщо в ньому міститься повна інформація про замовника, всі параметри виробу, банківський курс, ескіз вивіски і т. Д.
6. Автоматичне нарахування заробітної плати.
Для нарахування заробітної плати співробітникам виробничого відділу найчастіше використовуються дві форми визначення суми винагороди — це ставка та відрядна зарплатня. Зі ставкою все зрозуміло – про що домовилися, то і видали. А ось основний стимул, яким є відрядна зарплата, вимагає обговорення, особливо якщо у вас не існує системи. Найчастіше доводиться покладатися на досвід кошторисника, який і визначає суму винагороди, керуючись суто особистим досвідом. От і виходить, що у кожного, хто розраховує зарплату, свій погляд на продуктивність, оскільки знання технологічного процесу також свої. Звичайно ж, все врахувати складно, особливо при розрахунку складних рекламних конструкцій, тому ставка, що виплачується працівникові виробництва, визначає його кваліфікацію, а також компенсує витрати на виконання неврахованої роботи. Відрядна зарплата розраховується за принципом тарифікації кожного робочого процесу. Припустимо, щоб виготовити каркас з металевої профільної труби, її необхідно порізати на заготовлення, зварити в місцях з’єднання, поґрунтувати та пофарбувати. Кожна операція має свій тариф, прив’язаний до одиниці виміру: м.п., шт., м.кв. і т. д .. Також, за кожною операцією, шляхом проведення нормування, встановлюється час на виконання тієї чи іншої роботи, завдяки чому нескладно визначити час на виготовлення виробу.
Існують і інші функції, менш значущі, але водночас які спрощують роботу підприємству. Це автоматичне коректування вартості замовлення при зміні курсу валюти, система знижок і націнок, зручність в складанні кошторису і надання калькуляції замовлення.
Програму «BON SENS» можна легко адаптувати до вимог будь-якої виробничої компанії.
Демченко Олександр
керівник проєкту BON SENS
E-mail: katran_ck@ukr.net
Задайте питання менеджеру
Задавайте ваші питання і ми зв’яжемося з вами для їх обговорення.