Людський фактор – формування вартості вивіски

Вісім років тому зі мною стався випадок, який докорінно змінив моє ставлення до формування вартості рекламних вивісок.

Вісім років тому зі мною стався випадок, який докорінно змінив моє ставлення до формування вартості рекламних вивісок.

Отже, приймає один з менеджерів нашої компанії замовлення і передає заявку в Техвідділ на розрахунок вартості світлової вивіски.
Отримавши ціну і гарантії того що вартість вивіски дуже навіть продажна, менеджер склав комерційну пропозицію, відправив її замовнику і, задоволений виконаною роботою, став чекати швидкого позитивної відповіді.

Через кілька годин до менеджера заходить інший кошторисник, якому помилково потрапила на розрахунок ця ж заявка, і оголошує ціну на 25% дешевшу за першу. Уявляєте які думки почали народжуватися у нашого менеджера в цей момент.
«Все профукали замовлення!»
«Втратили замовника!»
«Краще застрелитися, ні, краще застрелити кошторисника!» …

Трохи відійшовши від шоку, він біжить до комерційного, той викликає кошторисників і намагається розібратися в ситуації, а через деякий час вся ця «весела» компашка, лаючись, завалює в мій кабінет.
Найбільше обурювався комерційний, він кричав, що кошторисники дарма їдять свій хліб і якби не талант продавців, то компанія взагалі залишилася б без замовлень, і що якщо так будемо далі виконувати розрахунки, то розгубимо всіх клієнтів. Страшно навіть уявити, скільки компанія недоотримає грошей, від завищеної ціни, і скільки втратила від заниженої.

Заспокоївшись, почали розбиратися. Обидва кошторисника були вихідці з виробництва і мали чималий досвід роботи, з тією лише різницею, що один – раніше працював макетником, а інший – був слюсарем-монтажником.

Тому, у кожного було своє уявлення про те, яку технологію застосовувати, які матеріали, і в якій кількості використовувати, а також, як розраховувати трудові витрати. Це і зумовило різницю у вартості виробу.

У підсумку замовлення ми втратили, але цей випадок став відправною точкою в розробці системи оптимізації роботи підприємства. На це пішов не один рік, а підсумком виконаної роботи стала комп’ютерна програма BON SENS, яка допомагала знизити вплив людського фактора в продажах, в формуванні ціни, в роботі складу, логістики, і на виробництві.

А питання розрахунку вартості замовлень ми вирішили, розробивши технологічні стандарти рекламних конструкцій, а на їх підставі створили шаблони готових виробів. Тепер основну масу розрахунків здійснюють менеджери в калькуляторі для розрахунку рекламних вивісок, і тільки складні унікальні проекти проходять через технічний відділ, чисельність кошторисників, в якому скоротилася до однієї людини.

Задайте питання менеджеру

Задавайте ваші питання і ми зв’яжемося з вами для їх обговорення.