програмне забезпечення для сучасних виробників
Оптимізуйте виконання завдань вашою командою в середині компанії та в роботі з замовниками
Для ефективного виконання завдань, які виникають у процесі роботи організації або співпраці з замовниками зручно використовувати модуль Запити. Він дозволяє розбити завдання на етапи, призначити відповідальних на кожному з них, а також прослідкувати сам процес виконання. Ви можете переглядати свої завдання та ваших підлеглих за допомогою канбану, чи списку, а також сортувати за категоріями, типами тощо.
Налаштуйте систему під ваші персональні вимоги
Перед початком роботи Адміністратор системи налаштовує категорії запитів, притаманні саме для вашої компанії. Далі в цих категоріях додаються відповідні типи, теги тощо. Це необхідно для подальшої роботи користувачів.
Виконуйте завдання ефективно та зручно
При створенні нової задачі обов’язково вибрати Категорію та Тип, а далі система підказуватиме користувачу послідовність етапів виконання даного запиту. Після того як задачу створено, вказуємо виконавця. Якщо є потреба, або різні етапи виконують декілька виконавців, запити можна перенаправляти. В цей момент система надішле на пошту наступному відповідальному виконавцю сповіщення про призначення задачі. В об’єкті міститься інформація про задачу, можна вказати скільки часу на виконання надається, та граничний термін завершення. Стандартною та корисною функцією буде можливість прикріпити файли до запиту. При виконанні кожного завдання – запустіть таймер, а вкінці зупиніть час та вкажіть результат, вся ця інформація буде автоматично зафіксована в Журналі часу запита. Якщо складна задача, а для її вирішення необхідно підключити інший відділ, створюється Підзапит, з тими ж самими функціями, що модуль Запити, але таким чином можна відобразити залучення всіх необхідних відділів та співробітників.
Аналізуйте Запити компанії, їх виконання чи скасування
Аналіз виконання чи причини скасування задач – важливий елемент для управління, контролю та планування діяльності компанії. Ви можете використовувати для цього зручні зведені таблиці, або ж блок-схеми.
Запити автоматизують ваші бізнес-процеси, дозволяючи обробляти клієнтські запити швидко і з мінімальними зусиллями. Це інструмент, який допомагає залишатися попереду конкуренції.
Модуль “Запити” в Odoo дозволяє автоматизувати процес прийому та обробки запитів від клієнтів. Він інтегрується з CRM і продажами, забезпечуючи безшовну взаємодію між відділами. Модуль надає можливість створювати шаблони відповідей, відстежувати статуси запитів та аналізувати ефективність обробки. Це підвищує задоволеність клієнтів і полегшує роботу менеджерів, дозволяючи зосередитися на важливих задачах. Цей модуль корисний для компаній, які хочуть систематизувати процеси обробки запитів і покращити сервіс, створюючи кращі умови для клієнтів.
Задайте питання
Задавайте ваші питання і наші спеціалісти зв'яжуться з вами для їх обговорення.