X

BON SENS – як зберегти прибуток


Не секрет, що будь-який керівник рекламно-виробничої компанії часто виконує функції менеджера з реклами, технолога, бухгалтера. Все на користь своєї улюбленої та дорогої компанії. Тому і не вистачає часу на аналітику роботи свого підприємства. А сумарний прибуток — все те, що залишилося в кишені після видачі заробітної плати персоналу. Водночас, в гонитві за черговим замовленням керівник не звертає уваги на витрати, яких можна було уникнути. А для цього цілком достатньо всього лише проаналізувати статті калькуляцій, в яких можуть бути приховані ваші непередбачені втрати. Тому, ця стаття не про те, які це витрати, а про те, як їх можна уникнути. Дуже дієвим помічником у вирішенні цього завдання може стати програмний продукт «BON SENS».

І так, розглянемо стандартні статті затрат з найбільшим ступенем фінансових втрат..

Стаття «Матеріали»

Не врахували в розрахунках, будь-який з матеріалів або невірно визначили його кількість. Найчастіше, ця помилка наслідок неуважності, а наслідки її можуть бути такими, що компенсація не передбачуваних витрат з’їдає весь запланований прибуток. На відміну від людини, програма не може зробити таку помилку, бо в ній прописані всі варіанти матеріалів, які будуть використовуватись з урахуванням норм виробничих відходів.

Як показує практика, організація, яка виготовляє вироби для зовнішньої реклами, найчастіше використовує не менше двохсот найменувань різних матеріалів. Ціни постачальників безпосередньо залежать від курсу валют, тобто від країни виробника. А через те, що економічна ситуація не стабільна, то і курс валют змінюється досить часто. І якщо ви вчасно не перерахували вартість матеріалів, то звісно зазнає збитків. У програмі «BON SENS», кожен з матеріалів прив’язаний до певної валюти, тому, замінивши курс, ви міняєте всі ціни у своїй складській базі. Якщо вам необхідний перерахунок вартості раніше прорахованого виробу у зв’язку зі зміною курсу, то ця функція виконується шляхом натискання на одну клавішу.

Стаття «Заробітна плата»

Частка фонду заробітної плати, яка закладена в вироблений продукт, за результатами місяця розподіляється між усіма відділами компанії. Частина грошей йде на винагороду співробітників виробництва і в основному формується коштом виробки. Частина йде відділу продажів (це ставка плюс відсоток). Частина бухгалтерам, дизайнерам, працівникам технічного відділу та іншим (найчастіше це ставка, плюс премія). Для того, щоб керівник підприємства міг управляти фондом заробітної плати, дуже важливо мати можливість аналізувати його. Для цього в програмі передбачений звіт, що дозволяє побачити закладений в процесі розрахунку загальний фонд заробітної плати. Залишається тільки порівняти його з реально сформованим. Це дозволяє керівнику оперативно приймати рішення в бік збільшення або зменшення статті «заробітна плата» при проведенні чергових розрахунків. Тим самим, ви не витрачаєте свій прибуток на компенсацію витрат заробітної плати.

Стаття «Накладні затрати або загальногосподарські витрати»

Список статей затрат, які можна віднести до накладних витрат у всіх приблизно один. Це орендна плата, комунальні платежі, витрати на електроенергію, охорону і сигналізацію, послуги зв’язку, канцтовари, касове обслуговування, обслуговування технічних засобів, доставлення вантажу, послуги автоперевізників, транспортні витрати, пакування і так далі. Є підприємства, які в накладні витрати включають податок на прибуток. Зрозуміло одне, що при розрахунку вартості замовлення ігнорувати ці витрати ніяк не можна. Регулювати накладні витрати можна дуже просто, завдяки звіту за минулий фінансовий період. За принципом, наведеним вище, в розділі «Заробітна плата». Дуже часто цій статті витрат, при складанні розрахунку замовлень, приділяється мало уваги. А в той самий час, ці витрати змінюються (в залежності від ваших оборотів) і значною мірою можуть також впливати на вартість ваших послуг.

Виходячи з вище викладеного, хочу запитати: «А чи заробляєте ви те, що запланували? І чи можете заробити більше?».

Можливо, у когось є своя думка про цю статтю. З чимось можна погодитися, а з чимось ні. Але не звертати увагу на тему, якої ми тут торкнулися не можна, і це факт! Як і те, що є простий і надійний спосіб контролювати і тим самим скорочувати свої витрати. Всім охочим пропоную протестувати програму «BON SENS» і висловити свою думку, а також буду радий почути ваші відгуки та пропозиції по даній темі.

Демченко Олександр
керівник проєкту BON SENS
E-mail: katran_ck@ukr.net

Категория: Статті