Перейти до вмісту
Bon Sens
Меню
  • Мова: Українська
    • Русский Русский
    • Українська Українська
  • Головна
  • Про нас
  • Про програму
    • Презентація програми
    • Модулі програми
    • Мобільний додаток
    • Додатки до програми
    • IP-телефонія
    • Технічна підтримка
    • Питання-Відповіді
    • Географія клієнтів
    • Список версій програми
    • Відгуки клієнтів
    • Свідоцтво
  • Відео
  • Прес-центр
    • Новини
    • Статті
    • Статті наших партнерів
    • Корисна інформація
    • Документи
  • Контакти
Bon SensСтаттіBON SENS – як зберегти прибуток

BON SENS – як зберегти прибуток

05.01.201725.01.2021
bonsens

Зберегти прибуток рекламного агентства за допомогою програми Bon Sens
Не секрет, що будь-який керівник рекламно-виробничої компанії часто виконує функції менеджера з реклами, технолога, бухгалтера. Все на користь своєї улюбленої та дорогої компанії. Тому і не вистачає часу на аналітику роботи свого підприємства. А сумарний прибуток — все те, що залишилося в кишені після видачі заробітної плати персоналу. Водночас, в гонитві за черговим замовленням керівник не звертає уваги на витрати, яких можна було уникнути. А для цього цілком достатньо всього лише проаналізувати статті калькуляцій, в яких можуть бути приховані ваші непередбачені втрати. Тому, ця стаття не про те, які це витрати, а про те, як їх можна уникнути. Дуже дієвим помічником у вирішенні цього завдання може стати програмний продукт «BON SENS».

І так, розглянемо стандартні статті затрат з найбільшим ступенем фінансових втрат..

Стаття «Матеріали»

Не врахували в розрахунках, будь-який з матеріалів або невірно визначили його кількість. Найчастіше, ця помилка наслідок неуважності, а наслідки її можуть бути такими, що компенсація не передбачуваних витрат з’їдає весь запланований прибуток. На відміну від людини, програма не може зробити таку помилку, бо в ній прописані всі варіанти матеріалів, які будуть використовуватись з урахуванням норм виробничих відходів.

Як показує практика, організація, яка виготовляє вироби для зовнішньої реклами, найчастіше використовує не менше двохсот найменувань різних матеріалів. Ціни постачальників безпосередньо залежать від курсу валют, тобто від країни виробника. А через те, що економічна ситуація не стабільна, то і курс валют змінюється досить часто. І якщо ви вчасно не перерахували вартість матеріалів, то звісно зазнає збитків. У програмі «BON SENS», кожен з матеріалів прив’язаний до певної валюти, тому, замінивши курс, ви міняєте всі ціни у своїй складській базі. Якщо вам необхідний перерахунок вартості раніше прорахованого виробу у зв’язку зі зміною курсу, то ця функція виконується шляхом натискання на одну клавішу.

Стаття «Заробітна плата»

Частка фонду заробітної плати, яка закладена в вироблений продукт, за результатами місяця розподіляється між усіма відділами компанії. Частина грошей йде на винагороду співробітників виробництва і в основному формується коштом виробки. Частина йде відділу продажів (це ставка плюс відсоток). Частина бухгалтерам, дизайнерам, працівникам технічного відділу та іншим (найчастіше це ставка, плюс премія). Для того, щоб керівник підприємства міг управляти фондом заробітної плати, дуже важливо мати можливість аналізувати його. Для цього в програмі передбачений звіт, що дозволяє побачити закладений в процесі розрахунку загальний фонд заробітної плати. Залишається тільки порівняти його з реально сформованим. Це дозволяє керівнику оперативно приймати рішення в бік збільшення або зменшення статті «заробітна плата» при проведенні чергових розрахунків. Тим самим, ви не витрачаєте свій прибуток на компенсацію витрат заробітної плати.

Стаття «Накладні затрати або загальногосподарські витрати»

Список статей затрат, які можна віднести до накладних витрат у всіх приблизно один. Це орендна плата, комунальні платежі, витрати на електроенергію, охорону і сигналізацію, послуги зв’язку, канцтовари, касове обслуговування, обслуговування технічних засобів, доставлення вантажу, послуги автоперевізників, транспортні витрати, пакування і так далі. Є підприємства, які в накладні витрати включають податок на прибуток. Зрозуміло одне, що при розрахунку вартості замовлення ігнорувати ці витрати ніяк не можна. Регулювати накладні витрати можна дуже просто, завдяки звіту за минулий фінансовий період. За принципом, наведеним вище, в розділі «Заробітна плата». Дуже часто цій статті витрат, при складанні розрахунку замовлень, приділяється мало уваги. А в той самий час, ці витрати змінюються (в залежності від ваших оборотів) і значною мірою можуть також впливати на вартість ваших послуг.

Виходячи з вище викладеного, хочу запитати: «А чи заробляєте ви те, що запланували? І чи можете заробити більше?».

Можливо, у когось є своя думка про цю статтю. З чимось можна погодитися, а з чимось ні. Але не звертати увагу на тему, якої ми тут торкнулися не можна, і це факт! Як і те, що є простий і надійний спосіб контролювати і тим самим скорочувати свої витрати. Всім охочим пропоную протестувати програму «BON SENS» і висловити свою думку, а також буду радий почути ваші відгуки та пропозиції по даній темі.

Демченко Олександр
керівник проєкту BON SENS
E-mail: katran_ck@ukr.net

Зацікавила програма?
Ви можете замовити безкоштовну презентацію. Наш менеджер-консультант детально розповість про можливості програми, відповість на питання, а також, при бажанні, надасть демо доступ до тестової бази, щоб Ви могли переконатися в ефективності програмного забезпечення Bon Sens.
Замовити презентацію

Заявка на презентацію

Запит комерційного

Вартість програми?
Наша компанія працює в багатьох країнах, а також пропонує безліч готових рішень для зручності наших клієнтів, тому, щоб ознайомитися з цінами, ви можете відправити запит на отримання комерційної пропозиції.
Отримати комерційне
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 голос, в середньому: 5 із 5)
Статті оптимизация

Залишити відповідь Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Дивітся також:

Управління виробництвом зовнішньої реклами
07.02.2019 Статті

Управління виробництвом зовнішньої реклами в країнах СНД (Україна, Росія, Киргизія, Молдова, Казахстан, Узбекистан, Білорусь)

Бувши власником рекламно-виробничого агентства, ви напевно не раз замислювалися про те, як автоматизувати, оптимізувати і зробити максимально ефективною систему управління своїм підприємством. Для цього необхідно правильно побудувати роботу кожного підрозділу …

Автоматизація виробництва зовнішньої реклами, рекламного агентства в Грузії
17.01.2019 Статті

Автоматизація виробництва зовнішньої реклами, рекламного агентства в Грузії

Автоматизація виробництва зовнішньої реклами в Грузії — це ряд процесів спрямованих на оптимізацію роботи всіх підрозділів підприємства, зменшення браку на виробництві, підвищення ефективності прийняття управлінських рішень, збільшення продажів. Досягнення цих …

Автоматизація рекламного агентства, виробництва зовнішньої реклами Узбекистан
06.12.2018 Статті

Автоматизація виробництва зовнішньої реклами (рекламного агентства) в Узбекистані

Автоматизація підприємства з виробництва зовнішньої реклами, широкоформатного друку, цифрової поліграфії в Узбекистані — проблема з якою стикається кожен власник рекламного агентства. Для цього підприємцю необхідно бачити повну картину роботи кожного …

Автоматизація зовнішньої реклами, рекламного агентства в Білорусі
29.11.2018 Статті

Автоматизація роботи рекламного агентства з виробництва зовнішньої реклами в Білорусі

Оптимізація підприємства з виробництва зовнішньої реклами в Білорусі — це ряд бізнес-процесів націлених на автоматизацію роботи всіх підрозділів організації. Основна мета будь-якого підприємця — збільшення прибутку. Для досягнення цієї мети …

Автоматизація зовнішньої реклами, рекламного агентства в Білорусі
15.11.2018 Статті

Автоматизація підприємства з виробництва зовнішньої реклами (рекламного агентства) в Казахстані

Автоматизація виробництва зовнішньої реклами, роботи рекламного агентства — комплекс дій, що дозволяє оптимізувати роботу підприємства, підвищити якість виробленої продукції, збільшити прибуток власника бізнесу. Для того щоб власник підприємства міг повністю …

Автоматизація зовнішньої реклами, рекламного агентства в Україні
08.11.2018 Статті

Автоматизація виробництва зовнішньої реклами (рекламного агентства) в Україні

Кожен власник рекламного агентства з виробництва зовнішньої реклами, рано чи пізно зіштовхується з проблемою автоматизації роботи свого підприємства. Як збільшити продажі? Як скоротити час на прорахунок зовнішньої реклами? Як організувати …

Свіжі новини

  • ”Синій екран смерті” при роботі в програмах 1С та BonSens – вирішення проблеми 13.04.2021
  • Морози не перешкода! Знайомимося з новими клієнтами за зиму 20-21! 05.03.2021
  • Графік роботи компанії Bon Sens (Березень 2021) 04.03.2021
  • BonSens + Checkbox: Більше не потрібно купувати та обслуговувати касові апарати! 23.02.2021
  • Нове доповнення до програми “Платіжний календар” 17.02.2021

Модулі програми

  • BS Управління виробництвом
  • BS Широкоформатний друк
  • BS Поліграфія
  • BS Складський облік
  • BS Оренда рекламоносіїв
  • BS Фрезерування і лазерна різка
  • BS Проекти
  • Мобільний додаток BonSens

Меню

  • Головна
  • Про компанію
  • Про програму
  • Модулі програми
  • Презентація програми
  • Прес-центр
  • Мапа сайту
  • Контакти

Контакти

Працюємо по країнам Європи і Азії
(+38 098) 368 — 66 — 85
(+38 095) 906 — 99 — 60
(+38 093) 768 — 97 — 84
bonsens.ua@gmail.com
bonsens.ru@gmail.com

Підписка на розсилку

Ми в соц. мережах

© Компанія «Bon Sens», 2010-2021